31 Μαΐ 2016

Το Δισκοπότηρο της Αγάπης

(Δημιουργία μου, "Το δισκοπότηρο της Αγάπης", αφιερωμένη στη "Φρεζια" για το υπέροχο δώρο της, όπως και η ακόλουθη...)


(Άλλη μία, για να το απολαύσετε κι εσείς)

Το δισκοπότηρο της Αγάπης:

Κρινόλευκα τα δάχτυλα. Η Τέχνη ρόδα ανθίζει.
Καράτια εικοσιτέσσερα λεπτής δημιουργίας.
Πράσινος κήπος, η καρδιά γοργοχτυπάει στου Μάη
το ώριο καταμεσήμερο, το χρόνο να προφτάσει...

Τούτα τα λεπτεπίλεπτα ρόδα εξαίσιας τέχνης,
ποτέ τους δεν θα μαραθούν, δεν θα φυλλοροήσουν.
Σε γιορτινή εκδήλωση
θα λάμψουν, θα μυρίσουν σεπτό φιλίας δώρισμα,
φτερούγισμα γαλάζιο.

Κι είν' του Βορρά ο άνεμος νέα πνοή στα ξένα.
Δέσιμο ακατάλυτο
στης θάλασσας το κύμα και στου ουρανού το σκέπασμα...

Κλείνω τα μάτια σε νωπή του νόστου λειτουργία.
Διάπλατη ανοίγω αγκαλιά
σφιχτά να σε τυλίξει,
να γίνουν ένα οι καρδιές
κι οι ροδανθώνες, ένας!
************************

Φρέζια μου, πάντα με την Αγάπη.

***********************************************
Μόνο 
που οι χαρές δεν σταματούν εδώ!!!!

(....και τούτη η ανθοδέσμη "Το κίτρινο ρόδο" είναι αφιερωμένη στον Ιντερνετικό ΑΚΡΑΤ (Αριστείδη, τον... δίκαιο, συμπληρώνω)
και
στους  "σχολιαστές" της σελίδας του, στο "ΜΠΟΡΓΚΙΝΙ" του!
Γίνεται να μην είναι "μετάληψη αγάπης" 
στην Ιντερνετική επι-κοινωνία μας;;;;

ΦΙΛΕ "ΜΠΛΟΓΚΕΡ  "ΑΚΡΑΤ"
σε Ευχαριστώ Θερμά.


(Ιδού και η δική του αξιολόγηση)

29 Μαΐου 2016

ΓΙΩΤΑ ΣΤΡΑΤΗ.... "ΨΥΧΕΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΕΣ"

Έδρα Παγκόσμιος, τόπος ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ...
 Άγνωστο πως ένα κύμα ίσως θαλασσινό 
μου ήφερε μια υπέροχη ποιητική συλλογή.


Μαζί με τον ήχο των κυμάτων ήλθε και μια Ελληνική φωνή . 
Μια Ελληνική φωνή ανθρώπινη πανανθρώπινη δηλαδίς. 
Στα γνωστά λημέρια των blog είναι η ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ.

Μόνο και μόνο ότι είναι συνμπλοκερ θα αρκούσε για να γράψω καλά λόγια.

Δεν είναι όμως αυτό. 

Είναι ότι τα ποιήματά της είναι ΠΟΙΗΜΑΤΑ. 
Τα παίρνεις τα βράδυα στο κρεβάτι σου και κοιμάτε κανείς αναπαμένος. Πληγωμένος καμιά φορά από τα ξένα

"Δύστροπη Μάνα, γη της Επαγγελίας!
Κάθε που τεμαχίζω το κορμί σου, ανατριχίλα...."

Τες πάντων ήλθε στα χέρια μου αυτή η ποιητική συλλογή...

 Ήμουν χάλια μήνες τώρα δεν την έπιανα... Την έπιασα και καθάρισαν ούλα!

ΈΦΥΓΑΝ. 

Γιατί γράφουμε ούλοι ποιήματα αλλά ΠΟΙΗΤΑΔΕΣ είναι λίγοι...

Ο φάκελος που ήλθε η ποιητική συλλογή στις αντάρες των προσωπικών καταστάσεων εχάθη..
 Διευθύνσεις να στείλω στον αποστολέα αυτό που έταξα και ΈΧΩ
 δεν υπάρχουν πλέον. 
Ανταριασμένες εποχές περνά καθένας στην ζήση αυτή...

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ Η ΡΩΜΙΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑ ΠΟΥ ΧΕΙ ΤΕΤΟΙΟΝ ΠΟΙΗΤΗ

14 σχόλια:

airis είπε...

Τι υπέροχος τίτλος Υιώτα μου!
Όσο και οι στίχοι σου!
"Η Τέχνη ρόδα ανθίζει"
Πόσο σύμφωνη με βρίσκεις!
Θα μπορούσε να μπει στο δρώμενο της Αγάπης που τρέχει στο μπλογκ μου για λίγες μέρες ακόμα! :)))
Καλό μήνα εύχομαι και καλό καλοκαίρι!
(από τον Πύργο- της Ηλείας... 19 χλμ από την Αρχαία Ολυμπία)
Φιλιά ♥

BUTTERFLY είπε...

Εγω να σου πω συγκινηθηκα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πολύ όμορφο Αστοριανή μου... Μπράβο και στον άκρατ που τόσο ωραία σε τίμησε!!!!!!

πάντα χαρές, παντα όμορφα δώρα, παντα με αγάπη!!!!!!!!!!

Καλόν μήνα!
Χαίρω πολυ δια την γνωριμίαν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Καμάριμου!!!

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κική Κωνσταντίνου είπε...

Γιώτα μου!!!!
ειναι υπεροχα ολα
ευχομαι οτι καλυτερο
καλο μηνα
φιλια πολλα

Frezia είπε...

Τώρα εγώ τι να πω αξίζω τέτοια τιμή?
Χαρά και συγκίνηση με πλημμυρίζει που
το έργο μου ΄σου ενέπνευσε να γράψεις
αυτό το ποίημα...
Αρχίζει και το καλοκαίρι με τον πρώτο
του μήνα,καλά να περνάτε...
Σε φιλώ με πολύ αγάπη!!!

Άρης Άλμπης είπε...

Ο συνδυασμός χρωμάτων και σχεδίων ιδανικός.
Η δεύτερη φωτογραφία εκπέμπει μια μεγαλοπρέπεια μέσα από λεπτεπίλεπτη τεχνουργία.
Το δε έμμετρο αποτελεί την αρμονική συναισθηματική συνέχεια του πνεύματος του τεχνουργού!

Αστοριανή είπε...

'ΙΡΙΣ'

καλή μου!
Καλό μήνα!

"....Πύργο- της Ηλείας..." Κάτω από το ...αυλάκι; 'Η κάνεις διακοπέςς εκεί;;;
Ό,τι και να είναι, είναι πανέμοργα στο νησί του...Πέλοπα!!! Αίγιο και Ίλιδα... κάποτε...

Κάνε ότι νομίζεις, ξέρεις πιο..πολλά εσύ...

Αγάπη και φιλί,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Πεταλούδα μου,

Ευχαριστώ. Αλαφροπέταγμα... μου έφερε αισιοδοξία. Να είσαι καλά,
Καλό μήνα,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!!!

Πολλά-πολλά φιλιά κι αγάπη!!!

Θα τα πούμε σύντομα,

Ευχαριστώ!

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Κική μου, Γλυκό κορίτσι,
Ευχαριστώ!!!

Φιλιά
απο καυτερό Ιούνη...

-να μου κάψει και τα τρυφερούδια του μικρού μου κήπου....
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

ΦΡΕΖΙΑ μου!!!!
και βέβαια, για μένα, αξίζεις αγάπη και εκτίμηση απέραντη!

Ο ΑΡΗΣ ΑΛΜΠΗΣ, μου έγραψε, ζητά να επικοινωνήσει μαζί σου!!!

Φιλιά κι αγάπη, γλυκιά μου Φίλη.

Σε ανταμώνω στις ομορφιές του κήπου σου,
Φιλιά,
Υιώτα


Αστοριανή είπε...

ΑΧ!
Αρη μου!

Συναισθηματικός "δάσκαλος της μάθησης"!

Ευχαριστώ σας, φιλιά και στην σύζυγο...
Καλή επιτυχία στις 10, στην "σκληρή Αθήνα"...

Ειδοποίησα και την Φρέζια...

Θα μιλήσουμε

πάντα με αγάπη,

Υιώτα

Dennis Kontarinis είπε...

Μια πανδαισία χρωνμάτων και στίχων η ανάρτησή σου.
Τυχερός ο Ακρατ για όλα όσα εισπράτει.
Έγραψα και άλλο σχόλιο το πρωί αλλά δεν πέρασε.
Την αγάπη μου και καλό μήνα.

Αστοριανή είπε...

...άργοπορημένη, ως συνήθως,

Ντένη μου.

Αν και μιλήσαμε και τα είπαμε κι αλλού...
ευγενική, μια ζωή, δεν σε προσπερνώ...

Φιλιά,
Υιώτα