2 Αυγ 2015

Καλόδεκτη έκπληξη! Φωτογραφικές Αναμνήσεις από την Ομογένεια του 2004: Ο Έκτος Κύκλος των νεανικών οραμάτων της Υιώτας Στρατή!


(Φωτ. αρχείο του Εθνικού Κήρυκα, ΝΥ.
 Ένθετο Περιοδικό Σαββατο-Κύριακου, 1η και 2η Αυγούστου, 2015)

Μάϊος του 2004! Το έτος των μοναδικών σε παρουσίαση Ολυμπιακών Αγώνων στην ανθούσα πανέμορφη πατρίδα!

Ο απανταχού Ελληνισμός 
συμμετέχει σε ξεχωριστές εκδηλώσεις. 
Η Υιώτα Στρατή 
παρουσίασε το τριπλά βραβευμένο θεατρικό της:
" Ο Έκτος Κύκλος"
στο Σταθάκειο Πολιτιστικό Κέντρο, στην Αστόρια, Νέας Υόρκης. Είχε προηγηθεί παρουσίαση στο Πολιτιστικό Κέντρο του 
Κώστα Αθανασιάδη. Διακρίνεται ο ΕΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ, στην λευκή Ολυμπιακή χειροποίητη σημαία, ενωμένη με την Ελληνική.
Δεξιά, ο γνωστός ηθοποιός Μέμος Βαρβιτσιώτης
κι αριστερά ο νεαρός Κώστας Ξανθόπουλος. 

Η στιγμή που γέμισε όλα τα μάτια δάκρυα υπερηφάνειας, όταν η ΝΙΝΑ είπε στον ξένο Δημοσιογράφο:
"  ... να μας ζήσετε από κοντά και να δείτε ΤΙ σημαίνει να είσαι Έλληνας! ΤΙ σημαίνει να είσαι Παν-Ελληνας! ΤΙ σημαίνει να είσαι Παν-Ελληνίδα!
....

(Καίτη)...Τί σημαίνει χρώμα γαλάζιο, λευκό! 
ΤΙ σημαίνει Απολλώνιο Φως! 
Να ρθήτε, να σας κάνουμε ημίθεους! να σας βαφτίσουμε Έλληνες!
.....
...σίγουρα έτσι άρχισε η όμορφη δημιουργία του κόσμου. Με την απόλυτη στιγμή! Με την απόλυτη Αγάπη!
... Οι νέοι μας. Η ελπίδα μιας παγκόσμιας εκεχειρίας.

...κι εδώ, 
η έμμετρη αφιέρωση της ερωτευμένης ελληνίδας (Νίνας) στον πνευματικά ανήσυχο Υπερ-αθλητή 
από την Καστοριά, Γιάννη:


"Ωδή σε Ολυμπιονίκη" *

Άνοιξε τις φτερούγες σου γλυκό πουλί της νιότης
να σε αγκαλιάσει ο ουρανός, να σε χρυσώσει ο Ήλιος.
Άπλωσε τα οράματα σ΄όλη την Οικουμένη, 
αθάνατα ιδανικά να μεταλαμπαδεύσουν.

Στο Πάνθεο των νικητών, ανύψωσε τους θρύλους
όλων, όσων αρίστευσαν στο διάβα των αιώνων.
Ολυμπιονίκη Άξιε, εξαίσιου μεγαλείου,
πανάξιε συνεχιστή του Πανελλήνιου Σθένους, 
σβήσε της γης τα σύνορα να αγαλλιάσει η Φύση.

Δέσε στο βάθος του ουρανού της θάλασσας το χρώμα.
Γίνε στον κόσμο των παιδιών Αρχάγγελος Ειρήνης,
να δοξαστεί στα μάτια τους των εκλεκτών το γένος.

Άγιασε με το Ολύμπιο Φως ψυχή, καρδιά και σώμα.

Σφίξε το χέρι του Θεού, στο όνομα της Ελλάδας.
* Βραβείο Πινδάρου, Μόναχο, 2000*
................

(μέρος της κεντρικής σελίδας του ΈΝΘΕΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ)

Ευχαριστώ σε Εθνικέ Κήρυκα!
Έκπληξη και ξεχωριστή Τιμή να με ...θυμηθείς! Αναπάντεχο. Σαν το διπλό χτεσινό 
"Γαλάζιο Φεγγάρι!"
Αναμνήσεις αξέχαστες.

...κι έχουν τόσα ακολουθήσει ακόμη, ειδικά με τον Σύλλογο Αθηναίων Νέας Υόρκης...
ΑΥΤΑ, Φίλες και Φίλοι μου μένουν!
Καλό μήνα, σε όλους.
Πάντα με την Αγάπη μου,
Υιώτα

4 σχόλια:

akrat είπε...

καλημέρα

εμείς εδώ .... πολεμάμε να ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ εκείνο τον μήνα..... μας πληγώνει

Αστοριανή είπε...

...Τί να "πταίει" ο μήνας... Φίλε ΑΚΡΑΤ!

Καλόν είναι να ...θυμάστε εκείνους που ...ξεκοκάλισαν τα Ταμεία...

Εμεις, οι "αιώνιοι ονειροπόλοι...!!!" πολεμάμε με τα...δικά μας όπλα!
Αν μου στείλεις την διεύθυνσή σου,
Θα σου ταχυδρομήσω το "Ο Έκτος κύκλος των νεανικών οραμάτων" και ...τότε θα δεις με ΠΟΙΟ τρόπο θυμάμαι κι ερευνώ
πάνω σε εκείνα που ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ
κι όλο τα ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΥΝ...
Τιμή μου να με επισκευθείς.
Σε χαιρετώ,
Υιώτα

magda είπε...

Πόσο περήφανους μας κάνεις αγαπημένη Υιώτα!!!
Σας στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου! Περισσότερο μαζί από τον Νοέμβριο,

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου γλυκιά!!!!!!!!!!

Πόσο χάρηκα!

και... είπα εγγράφως στον εκδότη μου να σου ταχυδρομήσει το νέο μου βιβλίο (όπως έχω κάνει και για την ΦΡΕΖΙΑ, Μαριάνθη κλπ)...
δεν μου εϊπες αν το έλαβες.

Μου είχε ζητήσει τηλ. εκάστου, μα του εξήγησα...

Μόλις βρεις λίγο χρόνο, πες μου αν το έλαβες...
Φιλιά και στον... αιώνιο συνταξιδευτή σου,
Υιώτα