10 Οκτ 2015

Τα βιβλία μου - ΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥ - ΣΤΡΑΤΗ

Τα βιβλία μου:
ΓΙΩΤΑ ΣΠΑΝΟΥ - ΣΤΡΑΤΗ
ΨΥΧΕΣ ΑΙΩΡΟΥΜΕΝΕΣ (2015)
ΠΟΙΗΣΗ - ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ



ΓΡΑΜΜΕΝΑ ΜΕ ΑΙΜΑ (2010)
ΠΟΙΗΣΗ


ΟΙ ΦΩΛΙΕΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ (1991)
ΠΟΙΗΜΑΤΑ


ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΧΘΗ
AT THE OTHER SIDE
ΠΟΙΗΜΑΤΑ / POEMS


ΑΝΕΜΟΣΠΑΡΤΟΙ
(ΕΠΙΛΟΓΗ 1955-1980)

ΕΝΝΕΑ ΕΝΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΓΕΝΝΗΤΗ (2001)



Ο ΚΑΤΑΠΟΝΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΙΚΗΣ 373 Π.Χ.


ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΔΑΚΡΥΑ (2003)


ΣΑΠΦΩ
ΜΟΝΟΠΡΑΚΤΟ (2006)


Η ΔΙΑΘΗΚΗ Ο ΠΑΠΑΓΑΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ
ΘΕΑΤΡΟ (1984)


Γελωτοποιός από σόϊ
 ΘΕΑΤΡΟ


Ο ΕΚΤΟΣ ΚΥΚΛΟΣ (2004)
ΘΕΑΤΡΟ (2004)

7 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Όλα σου τα βιβλία μ' ένα μοναδικό ήθος της γλώσσας που πλάθεται ανά πάσα στιγμή με την καθαρά ελληνική μαγιά για να γίνει ένας μοσχομυριστός άρτος που και τα τελευταία ψίχουλά του τα τσιμπολογούν πουλιά της αισιοδοξίας ότι αυτός ο λαός θα συνεχίσει να υπάρχει και αύριο, αισιόδοξος και πεισματάρης, με τα προτερήματα του και τα ελαττώματα του, πείσμονας και διαβασμένος "αλλιώς"…
Σε χαιρετώ και σε αγαπάω..

Αστοριανή είπε...

Γενναίο εκ μέρους σου, Στρατή,

Φίλε Ποιητή
κι αγαπημένε Φίλε με την εξίσου ευγενική κι ανοιχτόκαρδη Μαριάνθη σου,

να δηλώσεις ότι...

"Σε χαιρετώ και σε αγαπάω.."

Αυτή σου η έγγραφη ..δήλωση
"μπουμπουνίζει" για κάποιους........ και στις δυο πλευρές του ωκεανού!

Στα χρόνια που γνωριζόμαστε, και βέβαια έχεις τα ταπεινά βιβλία μου. Κι εγώ έχω τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ!

Πράγματι, έγραφα με "καθαρά ελληνική μαγιά" κυρίως για τα παιδιά μου, αναπόσπαστο μέρος των νεανικών τους χρόνων, και για την ομογένεια που τότε είχε μια συγκινητική ευαισθησία ...

Τιμήθηκα από Συλλόγους και άλλους φορείς της Κομητείας που ζούμε από το 1970, όσο ίσως κανένας άλλος... Προτίμησα να γράφω στην Ελληνική, κυρίως θεατρική-ευκολοχώνευτη γραφή... , τα παρουσιάζαμε,
μετά οι εκδόσεις... ΅βιβλιάκια΅ συχνά τα ονόμαζαν... κι ας γίνονταν συχνά κι άλλες παρουσιάσεις με ποίηση και ιστορίες... ακόμη και συνδυασμός με φωτογραφίες μου...

ας είναι...

Υπάρχουν πολλά γραφτά μου και στην Αγγλική, με παρουσιάσεις στις τοπικές Βιβλιοθήκες... και σε Δημόσια Σχολεία, -ΟΧΙ στα Ελληνικά Σχολεία(!!!!!!!!)-
μα δεν γίνεται να προσκυνάει κάποιος δυο θεούς... ειδικά, όταν οι αποστάσεις είναι δύσκολες και το να περνάς τις... γέφυρες είναι χάσιμο χρόνου...

Είναι, βλέπεις και οι...κλίκες, εκτός από τους λογοτεχνίζοντες...

Αν βρεις λίγο καιρό, κι έχεις "στομάχι"
πήγαινε, σε παρακαλώ
σε προηγούμενη ανάρτηση
να δεις την "αγανάκτηση" της Κατερίνας,

μα κυρίως την απάντηση που γράφω, ειδικά για τον Ε.Β. που σου δημιούργησε ενδιαφέρον η ανάρτηση μου...
δικαιολογώντας κάμποσα...

Ευχαριστώ για τα φτερά της αισιοδοξίας.

Η Ελλάδα,
ούτε ενδιαφέρθηκε για κανέναν μας...
ούτε και ελπίζουμε.

Ελεύθερη!

Σε φιλώ
κι εμείς σας αγαπάμε, το ξέρεις.

Με πρώτη ευκαιρία, ιδίως νυχτερινή, μεταλαμβάνω τα της ποίησής σου, δεσμός με την Πατρίδα.

Υιώτα,
ΝΥ

pylaros είπε...

Αμήν

Τα έχουμε πει και τα έχουμε νιώσει όλα αυτά,
όμως τα γραπτά μένουν για αποδείξουν την αιωνιότητά τους...


¨όλα τα άλλα είναι εφήμερα

χαιρετώ

Γαβριήλ

pylaros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
έτσι είναι.
"όλα τα άλλα είναι εφήμερα..."

Αρκεί να το καταλαβαίναμε, σε ευρύτερη μορφή, ότι ο καθένας μας είναι αυτός που είναι και ΟΤΙ και να κάνεις ο δρόμος του είναι γραμμένος από μια αθώρητη δύναμη που ίσως την λένε Τύχη...

Χαίρομαι που είσαι και παραμένεις φίλος μας, γενικά ουδέτερος, με την αληθινή παρουσία ενός βαθειά σκεπτόμενου αρμυροδαρμένου "ναυτικού", με την δημιουργία άξιας οικογένειας με την εξίσου θαυμάσια Ορτανσία.

Ο καθένας μας, έλεγε κάποια ψυχή που έχει φύγει..., έχει τον φάκελό του...
Απλά εύχομαι, για μας, να περιέχει ότι καλλίτερο καταφέραμε να παρουσιάσουμε στο..."μεγάλο μωσαϊκό" που ριζώσαμε...
Ξέρεις την εκτίμηση και την αγάπη που σου έχουμε, ο Δημήτρης κι εγώ, και χαίρομαι γι΄αυτό.
Μπορεί να μη σημαίνει πολλά, αλλά είσαι μέσα στα πέντε δάχτυλα του χεριού μας.
Πάντα με την αγάπη,
Υιώτα

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Τέλεια!!! καλή επιτυχία, γλυκειά μου αστοριανή!!!! Και στα βιβλία.. και σε ΟΛΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!
4 ΧΡΟΝΙΑ καθυστερημένο!!!!

Λαμπρίτσα μου,

έχει την ίδια βαρύτητα και την ίδια φρεσκάδα
σαν να σου το έλεγα ΣΗΜΕΡΑ. ΤΩΡΑ.

Όμως, οι ευχές μας για Καλές Γιορτές,

είναι φρεσκότατες.

Σε αγαπώ.

Σας αγαπάμε. Φιλιά!