18 Δεκ 2014

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, ... κι ΕΥΧΕΣ


 
 
 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
 ΚΑΛΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ
ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, Να προφτάσω τις "περίεργες" μέρες του κομπιούτερ!!!
Φίλες και Φίλοι μου,
παρακαλώ την κατανόησή σας!
Αντιγράφω περιορισμένα, δυο σχόλια από την προηγούμενη ανάρτηση στην "Αστοριανή":
 
"Πολυαγαπημένοι μας φίλοι, Πόπη και Αντώνη, ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:
Χίλια "ευχαριστώ"!!

Δεν μπόρεσα να απαντήσω ενωρίτερα, διότι "ΑΥΤΟ το πρόβλημα και ΟΧΙ  ΙΟΣ..."
που έχει ενσκύψει
στα μπλογκ μας και
ΔΕΝ ξέρουμε ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ!!!

ΔΕΝ είμαι μόνο εγώ!

κι άλλοι, διάφοροι ΦΙΛΟΙ των ιστοσελίδων,

παραπονούνται, φέρνουμε μηχανικό,
ΔΕΝ γίνεται 'προς το παρόν ΤΙΠΟΤΑ'

Εγώ "μπαίνω" από το

Ιντερνετ Εξπλόρερ τώρα,

μετέφερα εκεί και όλα τα Ιμέιλς... μου

και ο χριστουγεννιάτικος μικρός Χριστός,

να βάλει το χέρι του.

ΜΕΧΡΙ στιγμής

ΔΕΝ μπορεί να εντοπιστεί η αιτία...
ίσως
να μπαίνετε
από άλλο φιλικό σάιτ...
(ιστοσελίδα)

Ευχές πολλές,

Υιώτα
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 18, 2014 1:53:00 μ.μ.
Διαγραφή
Blogger Ο/Η Αστοριανή είπε...
Φρέζια μου αγαπημένη
Ευχαριστώ θερμά!

Κάνε τον κόπο να διαβάσεις το προηγούμενο "σχόλιο" στον Αντώνη "Παιδικά Χαμόγελα"

Και θα προσπαθήσω να κάνω νέα ανάρτηση...!!! Θα δούμε.

Ευχαριστώ για την αγάπη σου,

Καλές Εορτές!

Υιώτα

ΥΓ:

Εδώ που γράφει: Δεν είμαι ρομποτ

Βάλε ένα " V " στο τετραγωνάκι,
θα παρουσιάσει ένα αριθμό,
γράψε τον από κάτω,

και μετά πάτησε στο
Δημοσιεύσατε το σχόλιό σας...

Ίσως χρειαστεί διπλό "κλικ" ωσπου να φανεί!!!

Αυτά τα κάνουν
οι "έξυπνοι" για να μας ταλαιπωρούν!!!
Την ίδια τακτική ζητάει κι από μένα!!!

Σε φιλώ,

Υιώτα
 

Πολυαγαπημένοι μας φίλοι,
Σίγουρα θα προσπαθήσω να ενημερώνω!  Τα βασικά, τα έγραψα εδώ. Απλά, ο Θεός βοηθός!!! Αυτά και μη χειρότερα! 
ΚΑΙ....
 
 
και ο ΓΑΒΡΙΛΗΣ ΜΑΣ,  ΣΤΟ  ΠΥΛΑΡΟΣ
έχει τα ίδια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Σας φιλώ,
ΥΙΩΤΑ
 

4 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

καλές γιορτες!!!!!!!!!!!!!!!!
καλά Χριστούγεννα...
στο τσακ πρόλαβα το σχόλιο!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

πάτησα το κουτάκι (που λέει δεν είμαι ρομποτ...) και δέχτηκε το σχόλιο...(καλά ξεμπερδέματα!!!... )...
εμένα με άγχωσε αυτό το πράγμα...
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!
χαιρετίσματα!!

Αστοριανή είπε...

Καλημέρα,
Λαμπρίτσα μου!

Η αγάπη σου,
όπως και της Κατερίνας μας (το πασίγνωστο "Κυκλάμινο του βουνού")

είναι
αυτή που με ξύπνησε την περασμένη Κυριακή
6 το πρωί !!!!!!!!!!

για να με ειδοποιήσει
για το περίεργο
και ανεξήγητο μπλοκάρισμα
και τις "διαταγές"
που μας δίνει!!!!!!!!!!

Κάναμε

'¨όπως και ο Γαβρίλης Παναγιωσούλης
'ιδιοκτήτης του ΠΥΛΑΡΟΣ

ότι μπορούσαμε!!!

Σημειώνω
ότι
και ο τεχνικός που ΗΡΘΕ στο σπίτι μας -δηλαδή ο δικός μου, που δεν έχει το Γκουγκλ, νομίζω το Άππλ-

έχει το ίδιο "βάσανο"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Μέχρι στιγμής,
το
Ιντερνετ εξπλόρερ
μας εξυπηρετεί!
Πάλι Καλά!

Οι μέρες τρέχουν,

ΚΑΛΕΣ Γιορτές και πάλι,
ΣΕ ΟΛΟΥΣ,

Δική σας

Υιώτα

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Καλησπέρα Υιώτα μου
Πληροφορήθηκα από τον Γαβρίλη για τοπρόβλημα που αντιμετωπίζετε πολλοί από σας.
Το τι τραβάμε με τα μηχανάκια μας δεν λέγεται.
Νάσαι καλά
Τις ευχές μου σε σένα και τον Δμήτρη και σε όλη την οικογένεια.
Χρόνια σας πολλά με υγεία χαρά και ευτυχία.