13 Ιουν 2013

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, Πατέρα! με ένα Βιβλίο-ΔΩΡΟ από την Πατρίδα !


ΤΙ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΔΩΡΟ για την *Γιορτή του Πατέρα*!
μάλιστα από την Πατρίδα! Του αγαπητού Φίλου μας
Στρατή Παρέλη: ΠΕΡΙ ΟΥ Ο ΛΟΓΟΣ, Αθήνα 2012-13.
     Ο... Στρατής, στον...Στρατή!
Κι οι δυο Πατεράδες, αγαπημένοι, στην παγκόσμια αυτή εορτή ... εορτάζουν την Αγάπη.
Όταν, όμως, ο Φίλος Στρατής, στέλνει στον δικό μου... Στρατή, τον Δημήτρη,
έναν αμφορέα γεμάτο ψυχή και καρδιά εύγλωττη!!!
διπλή η χαρά, 
Φίλες και Φίλοι μου!

Πριν συνεχίσω,
επιτρέψατέ μου να διευκρινήσω ότι... έβαλα στο εξώφυλλό του
-δίχως να τον ρωτήσω-μερικά από τα κογχύλια μου, 
κειμήλια πατρίδας από την ακτή της Αρχαίας Ελίκης .....
Σίγουρα έχουν κρατήσει στα βάθη της καρδιάς τους μυστικά από την αεικίνητη Ελληνική Θάλασσα, ιδίως εκεί, στην αγκαλιά του Αιγαίου...
Αν δε, προσπαθήσετε θ΄ ακούσετε τα  πόσα ακόμη έχουν να συμπληρώσουν από εκείνα που δεν είναι δυνατόν να αναφέρω εδώ... 
είστε πράγματι φίλοι της ποίησης.

*...Με κατοικούν αγωνίες- οι τοίχοι μου
μισογκρεμισμένοι αφήνουν
να πλεονάζει συμπέρασμα
θλίψης... *  
γράφει ο αστείρευτος ποιητής Στρατής, με τις μοναδικές ενοράσεις του,
για να εκφράσει το βασανιστικό πάθος της δικής του αγωνίας για τον ακατανόητο πλέον κόσμο που τον (μας) περιβάλλει. 
Γράφει ακατάπαυστα! Και το ξέρει! μα δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά! 
Κάθε στιγμή είναι για εκείνον μια πρόκληση. 
Κάθε λέξη, του ζητά με εμμονή μια ξεχωριστή άλλη λέξη που δεν έχει δει το φως της να λάμπει κατά πως ο ποιητής σκέπτεται. Προχωράει σαν τον ανθρακωρύχο να ανακαλύψει στο βάθος της σύραγγας το ανείπωτο, το ξεχασμένο-κοιμισμένο θάλεγα νόημα της, και με ευαίσθητα χέρια να μας το παρουσιάσει τόσο προσεχτικά που να μοιάζει εύκολη νόηση. 
Θέλει να απλοποιήσει ένα λαβύρινθο πρόσβασις για να επικοινωνήσει με τον Ανθρωπο!

*...στα γραφτά μου ξοδεύονται όλα: 
οι λέξεις, τα αισθήματα, οι θλίψεις 
και ο θάνατος.
Μόνο τις αλήθειες γυρεύω.*

κι αλλού:
*... πίνεις νερό που ξεδιψάει την δίψα
αλλά η δίψα ξαναγεννιέται.
Τιποτένιες οι ματαιοδοξίες σου.
Κανείς δεν φτάνει πουθενά.
.....
Η ζωή προχωρεί κι είναι αδυσώπητη...
....
Μπορεί ένας θεός να σ΄ελεήσει
κάνοντας την καρδιά σου βωμό...*

Κι είναι ένας πολυταξιδεμένος -λόγω εργασίας του- ο Στρατής.
Δεν υπάρχει τόπος που να τον έχει επισκευτεί και να μην τον καλο-ερευνήσει, με αίσιο για μας αποτέλεσμα, την γραφή ενός μεστού ποιηματός του. Ξεχωριστή καταγραφή που την επαινείς!


Ένα λευκό τριαντάφυλλο
για τον Φίλο-Ποιητή, Στρατή,
για τον δικό μου Πατέρα-σύζυγο, Δημήτρη Στρατή,
και για Όλους,
όσους έδωσαν ζωή για να συνεχίζεται η ΖΩΗ!
Χρόνια Πολλά.

Πάντα με την αγάπη,
Υιώτα

18 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Ε δεν έχω λόγια τώρα να πω, αλήθεια δεν έχω λόγια!
Να εισαι καλά Υιώτα και να χαίρεσαι τον Στρατή σου και να κρατάς στην καρδιά σου λίγο ελληνικό ουρανό-
πριν μας τον πουλήσουν κι αυτόν οι κυβερνήσεις.
Τα φιλιά μου και να είστε καλά!

© Piedade Araújo Sol (Pity) είπε...

hello
I also ask pa elp the google translator but I can not always understand all the words. But thank you very much for your visit and here I leave a thank you.
a good weekend.
check back often.
kiss

Ανώνυμος είπε...

Happy Father's Day

Se olous tous Pateres

Regards dear Yiota


Gabriel

Paraskevi Lamprini M. είπε...

θαυμάσιο δώρο.. από τον φίλο Στρατή... πράγματι...
να χαιρόμαστε τον Δημήτρη , καλή μου ΑΣΤΟΡΙΑΝΗ.... και όλους τους πατέρες του κόσμου...
και να θυμόμαστε με αγάπη... όσους έφυγαν!!!
Χαιρετίσματα εγκάρδια από εμένα...
μάκια, φίλη μου!

Dennis Kontarinis είπε...

Πάλι άργησα αγαπητή μου Υιώτα.
Χρόνια πολλά για την γιορτή των πατεράδων. Κάτι έχουμε κάμει κι΄εμείς.
Θαυμάσιο θα πρέπει να είναι το βιβλίο του Στρατή παρέλη απ΄ό,τι μας λες.
Και του χρόνου να είμαστε καλά.

Frezia είπε...

Συναντώ το όνομα του λογοτέχνη και ποιητή "ΣΤΡΑΤΗ ΠΑΡΕΛΗ"στα μπλόγκ φίλων,και τώρα χαίρομαι που μας τον παρουσιάζεις και από δώ!Θα ψάξω να βρώ τη συλογή του,στα βιβλιοπωλεία,για να τον γνωρίσω και να απολάυσω το έργο του διαβάζοντας!
Πολλά φιλιά...

Μαριάνθη είπε...

Το έχω ξαναπεί νομίζω Γιώτα μου πως η ποίηση του Στ. Παρέλη είναι απολαυστικά ανατρεπτική. Τον διαβάζω συχνά διαδικτυακά.
Καλά να είστε Γιώτα μου χαιρετισμούς στο Δημήτρη σου κα βέβαια να χαιρόμαστε τους μπαμπάδες των παιδιών μας. :)) Φιλιά.

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

πίνεις νερό που ξεδιψάει την δίψα
αλλά η δίψα ξαναγεννιέται.
Τιποτένιες οι ματαιοδοξίες σου.
Κανείς δεν φτάνει πουθενά.

Μ' αρέσει! Αλήθειες λέει! Καλοτάξιδο!
Χρόνια Πολλά με Υγεία, σε όλους τους πατεράδες του κόσμου!
Και σε όσους Έφυγαν, Αιωνία τους η μνήμη!
Φιλιά κι αγάπη εκεί, Γιώτα μου! Εδώ χάος!

Αστοριανή είπε...

Φίλοι μου

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ,

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ!

Υπήρξε μεγάλο πρόβλημα με το Ιντερνετ

και σχεδόν για μια εβδομάδα...
τώρα
κατάφερα να χρησιμοποιώ το χαζοκούτι αυτό!

Μεταξύ ΝΤΕΛΛ και Ιντερνετ μηχανικούς,
πήγαμε στο ΣΤΕΙΠΛΣ... έφερα μηχανικό στο σπίτι...

κι ακόμη ψάχνω να βρω την σειρά μου!!!!!!!!!

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ, Είμαι πολύ κουρασμένη,
εκνευρισμένη, κλπ...

ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ!

Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Κατάλαβα, Γιώτα μου! Υπομονή! Θα περάσει, πάλι! Ευτυχώς, η ζωή μας δεν εξαρτάται απ' το ίντερνετ!
Φιλιά σε όλους εκεί, κι όχι εκνευρισμός για το ίντερνετ! Δεν αξίζει!

Αστοριανή είπε...

ΣΤΡΑΤΉ ΜΟΥ! όΤΑΝ ΑΓΑΠΏ ΚΆΠΟΙΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΌ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΆ,
ΠΡΟΣΠΑΘΏ ΝΑ ΕΊΜΑΙ ΓΝΉΣΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΆ ΜΟΥ.
μΑΚΆΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΎΣΑ ΝΑ ΚΆΝΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΆΝΩ
ΟΙ ΕΠΟΧΈς ΔΕΝ ΒΟΗΘΆΝΕ!!!
πΙΣΤΕΎΩ ΌΜΩς
ΣΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΈΝΗ ΕΥΟΔΩΣΗ...
ας ΕΊΝΑΙ!

χΑΙΡΕΤΙΣΜΟΎς ΚΑΙ ΦΙΛΙΆ,
ΥΙΏΤΑ

Αστοριανή είπε...

DEAR PIEDADE,
hello to you too!

Having problems with the Internet
for almost 2 weeks...

forget it!

as for the rains and the heat...
another ...forget it!

Kisses and love,
YIWTA

Αστοριανή είπε...

Αργοπορημένο...
το μηνυμά μου,
Γαβρίλη μου!

Οι καρδιακές ευχές, όμως,
πάντα καλόδεκτες,
ελπίζω!

Χαιρετισμούς,
ΥΙώτα

Αστοριανή είπε...

Κι από μένα καλοκαιρινά φιλάκια,

Λαμπρή Λαμπρινή μου.

Χαιρετισμούς στην μαμά σου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου!!!!!
ακόμη οι ευχές... έρχονταν ... σημειωτόν.

Το Ιντερνέτ, Φίλε μου,

απαραίτητο
μα του μάτσς....

Σε ασπάζομαι...
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φρέζια μου, με συγχωρείς
αγαπημέν η μου...

ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

απαραίτητο
κι ενοχλητικό...

Στο μπλογκ
του Στρατή Παρέλη,
θα δεις ΠΟΥ μπορείς να βρείς βιβλία του...

Μα και στο μπλογκ του, γράφει τόσα πολλά,
απλά, διαβάζεις και διαλέγεις
ευχαρίστηση της σκέψης.

Σε ...άργησα, Φίλη μου,
μα σε φιλώ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μαριάνθη μου,
Ηδη γνωρίζεις τα Ιντερνο/βασανα μου!!!!!!!!!!!!

Το φτιάξαμε,
μα τώρα το πρίντερ!!!

Ευχές πολλές και διάφορες!!!!!!!!!!

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Τιποτένιες οι ματαιοδοξίες......
Κανείς δεν φτάνει πουθενά...Σ Π

ΕΧΕΙ δίκιο,
Κατερίνα μου γλυκειά!
Εμείς,
θα τα πούμε
διαφορετικά.
Χάρηκα που μίλησα και με τον Δημήτρη.

Φιλιά σε όλους σας,
Υιώτα