18 Φεβ 2009

ποιηση, ο προαγγελος της ανοιξης

(από τον πίνακα της Τζόντυ Μπέρκσμαν)

ΠΟΙΗΣΗ: Ο ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ

Ο γοητευτικός χορός των λέξεων!
Από την ετήσια συνάντηση ποιητών και πεζογράφων
στην Ημέρα του «Αι-Βαλεντίνου»
στο ΛΗΜΝΙΑΚΟ ΣΠΙΤΙ, στην Αστόρια της Ν. Υόρκης.

Μια ετήσια συνάντηση έτοιμη να… εκραγεί
από την ποιητική λάβα
όπου για τρεις ώρες κράτησε
τις κεραίες των ακροατών σε υπερένταση!
Συναντηθήκαμε από τα τέσσερα σημεία του
Νέο-Υορκέζικου ορίζοντα
στο φιλόξενο Λημνιακό Σπίτι,
στην γνωστή σε όλους Αστόρια.
(Οργάνωση της δραστήριας
Ιόνιας Πολιτιστικής Ομοσπονδίας
και της ασθμαίνουσας
Εταιρίας Ελληνο-Αμερικανών Λογοτεχνών Νέας Υόρκης)
.
Αστοριανή

12 σχόλια:

Αστοριανή είπε...

Φίλες και φίλοι μου,
Έκανα πάλι μιαν αρχή: Ν' αναρτήσω λεπτομέρειες από την εκδήλωση των λογοτεχνών... μα βρήκα δυσκολίες με τις φωτογραφίες...
Δώστε μου λίγο καιρό και θα μας δείτε όλους!!!!
"Μαθήματα" και πείρα είναι κι αυτά. Ευτυχώς, που θα βοηθήσει κι ο Γαβρίλης (Πύλαρος)
Έχει λίγο "μπελά" για να βγει όπως το θέλω...
Τώρα, καλή σας νύχτα, και θα τα πούμε σύντομα.
Φιλικά, Υιώτα

Φωτεινή S είπε...

Καλημέρα Αστοριανή,
σιγά σιγά και με τη βοήθεια φίλων θα τα μάθεις όλα.
ΦΩτεινά φιλιά από ενα ηλίόλουστο Ρέθυμνο

Unknown είπε...

Είναι πολύ όμορφο που έχετε τη διάθεση να βρισκόσαστε και να περνάτε καλά!

Αναμένουμε και το φωτορεπορτάζ!

Φιλιά από το Ιόνιο!

:)

pylaros είπε...

Aγαπητή μου Υιώτα,
Λοιπόν εδώ είμαι παρόν, περιμένω να εμφανισθούν οι φωτογραφίες σου και μετά να πάμε να συνταξιδέψουμε μαζί στα μυστικά της επιτυχημένης (καστά τη γνώμη μου) παρουσίασης έργων Ελληνοαμερικανών λογοτεχνών, ποίηση και πρόζα.

Χαιρετώ
Γαβριήλ

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Ήλιος ελήφθη!
Ποίηση ελήφθη!
Φιλία ελήφθη!
Αγάπη ελήφθη!
Θεατρικά ελήφθησαν!
Τι μένει;
Η σπορά!

Χαρά εδόθη!
Καμπάνα εχτύπησε ο παπάς!
Φιλιά ελήφθησαν;
Αναμένω σπορά φωτογραφιών!

Αν λείπω, θα είμαι δίπλα.
Χτύπα την κουδούνα!

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Τόση η χαρά, το σχόλιο διπλό!
Το έσβησα το ένα.

Dennis Kontarinis είπε...

Αγαπητή μου Γιώτα.
Πρώτη μου γνωριμία με το μπλογκ σου και οι εντυπώσεις μου άριστες.
Φανταστική δουλιά.
Και βέβαια η λογοτεχνική μας βραδυά ήταν υπέροχη. Περιμένουμε και τις φωτογραφίες σου.
Νάσαι καλά
Ντένης

Justine's Blog είπε...

Γιώτα μου γλυκειά,
Σ ευχαριστώ που φιλοξένησες και το δικό μου κείμενο στη βραδυά λογοτεχνίας στο Λημνιακό Σπίτι. Μεγάλη μου τιμή!
Περιμένω την ανάρτηση των φωτογραφιών να σας απολαύσω κι εγώ μακρόθεν!
Φιλιά

Αστοριανή είπε...

Φίλες και Φίλοι μου, νιώθω ΕΝΟΧΗ για την απειρία μου στα "Ιντερνετικά"...............

Αν δεν έρθει η Όλγα μου, αύριο Σάββατο, να με καθοδηγήσει, θα κυνηγάω τον ... "Πύλαρο" (αυτός τα καταφέρνει πιο πολύ από μένα
σ' αυτά!
Προσπάθησα, μα σύμφωνα μ' εκείνο που έχω στο μυαλό μου να φτιάξω, δηλαδή φωτογραφίες σας -κι εκείνων που σας φιλοξενεί ο φίλτατος Κώστας (Δουρίδας)- μαζί με κείμενο, τουλάχιστον εκείνων που διάβασα εγώ, στο χρόνο μου, στην εκδήλωση, να τις αναρτήσω έτσι που να μου αρέσουν,
Φίλοι μου, ΔΕΝ περνάνε από το ένα "Ιντερνετικό" στο άλλο...
Προσπάθησα, ξανα-προσπάθησα, ΤΙΠΟΤΑ! Κι είμαι ευελπιστούσα
εις το
"Ες Αύριον"

*** ΟΜΩΣ ***

αυτές τις μέρες, όπου
η ..."Αϊ-Βαλεντίνικη Γλύκα" μπορεί και επιμένει να διαρκεί,
με κέρασε με το πλέον εύγευστο γλυκό.
Απέκτησα μια νέα Φίλη!
της έστειλα βιβλία μου κι ένα πλαστικό σακουλάκι με ηλιόσπορους και κίτρινης κολοκυθιάς.....(!!!)
κι εκείνη, ενθουσιάστηκε τόσο που έχει "γεμίσει" το μπλογκ της !!!!
Είναι
η Κατερίνα-Ελπίδα, από το Μπλογκ
"Κυκλάμινο του βουνού"
ή "Ελεύθερο Κυκλάμινο..."
ή "ΔΙΟΤΙ"
Ή " http://diotiaxizei.blogspot.com"

kai που την έχει στο μπλογκ του ο Στρατος Δουκάκης!!!
ως "Κυκλαμινο βουνου"!
Τι περισσότερο να πω, Φίλοι μου.
Έχει, δεξιά στις ανακοιώσεις της, το όνομα μου, το εξώφυλλο των βιβλίων, με αποσπάσματα από τα ποιήματά μου... και μερικά άλλα (Πάαααρα πολλά, για μένα!),
όπως και το θεατρικό σκετς:
"Μάννα Σουλιώτισσα" ως κι εκείνο το διήγημα: "Κυκλάμινα"...

Νομίζω, εκείνο ήταν που μας ένωσε!
Και, ΟΧΙ μόνον αυτό,
αλλά ΔΕΝ θα σας το πω
απόψε...
Πολλά σας έγραψα, ήδη.
Σας αφήνω, λοιπόν, να προσπαθήσω ακόμη λίγο για τα δικά μου-σας,
είναι 10.02, έχω λίγο καιρό...
Με την αγάπη μου,
Υιώτα,
ΝΥ

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Τι λες μωρέ εκεί στο σχόλιο;
Άκου τα μαντάτα!
Το ΕΘΝΟΣ και η Ελένη Γκίκα σου δώσαν τον λόγο!
Μίλα εσύ για σένα!
Καιρός είναι!
Πάντα χαρές, Γιώτα μου!
Τις αξίζεις!

Κατερίνα Δε.Στα.Πα. είπε...

Μια γωνιά απ' το κυκλάμινο για την Γιώτα Στρατή, με αγάπη!