14 Δεκ 2016

Κράτησα τη ζωή μου ψιθυριστά μέσα στην απέραντη σιωπή... Γ.Σεφέρης

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. 2016)

Γιώργος Σεφέρης: 
(απόσπασμα)
 ...Κράτησα τη ζωή μου ψιθυριστά μέσα στην απέραντη
σιωπή, δεν ξέρω πια να μιλήσω 
μήτε να συλλογιστώ·
....

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας: Φλόγες, 2016)

(συνέχεια, Γ.Σ.)

... ψίθυροι
σαν την ανάσα του κυπαρισσιού τη νύχτα εκείνη,


(Φωτο-σύνθεση Υιώτας: Θαλασσινές Νύμφες, 2016)

σαν την ανθρώπινη φωνή της νυχτερινής θάλασσας 
στα χαλίκια,

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας. Γλυκός Νοέμβρης. 2016)

σαν την ανάμνηση, της φωνής σου λέγοντας «ευτυχία».

(Φωτο-σύνθεση Υιώτας, Θυμωμένη σελήνη. 2016)

... Κλείνω τα μάτια γυρεύοντας 
το μυστικό συναπάντημα των νερών...

(Γιώργος Σεφέρης)

*********************************************************************
(Φωτο-σύνθεση Υιώτας.  Μνήμες αόρατες. 2016)
...
Υιώτας Στρατή:  Μνήμες αόρατες
(απόσπασμα):

... με τα ακρογιάλια να ξεπλένουν τις αισθήσεις
των θαλάσσιων νυμφών 
σαν προσπαθούσαν να απαγκιστρωθούν 
από τα γαμψά νύχια του πρωτόγνωρου πόθου...

Μνήμες αόρατες 
υποβόσκουν 
μικραίνοντας τον όρκο της λησμονιάς,
μεγεθύνοντας την απόσταση της επιστροφής
σε ένα θανατερό "αχ!"


********************************************************************
Πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα


8 σχόλια:

pylaros είπε...

Γεια σου αγαπητή μου Υιώτα,
οι φωτογραφίες σου υπέτοχες ORIGINAL όσο για τα μπλογκ αργοπεθαίνουν κι αυτά

τι μας έχει πιάσει κι εγώ δεν ξέρω

χαιρετισμούς Δημήτρη
πάντα με την αγάπη μου

Γαβριήλ

Frezia είπε...

Καινούρια σχέδια βλέπω και μου αρέσουν πολύ,
υποθέτω θα σου αρέσει να ασχολήσε μ'αυτό είναι
μία μορφή τέχνης,κι εγώ πολλές φορές παίζω με
μια φωτογραφία την αλλάζω χρώμα την γυαλίζω
ισιώνω κόβω κ.λ.
Καλή και δημιουργική έμπνευση με ότι κι αν κάνεις...
Καλημέρα να έχετε εκεί και καληνύχτα εδώ!
Σε φιλώ.....

Paraskevi Lamprini M. είπε...

αστέρι μου τι ωραία ανάρτηση είναι αυτή!!!! Κράτησα την ζωή μου....

Χαίρομαι που είμαστε ΟΛΟΙ εδώ...

Με αγάπη...

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!! Φιλιά!!!!

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Υπέροχη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Αστοριανή είπε...

Γεια σου Γαβρίλη μου.
Ευχαριστώ για τις σκέψεις σου.
Ας... γράφουμε εμείς να εκτονώνεται αυτό που μας εμπνέει... κι ας μη λαβαίνουμε "σχόλια"...

Ξέρεις, είναι κι αυτο μια λύση... να μην απαντούμε..........

Γράφε, εσύ, Φίλε μου.

¨οταν μια κάποια μέρα σιωπήσει η φωνή μας, τότε θα είναι ¨΄ασχημα¨...

Θα σου ευχηθώ, ελπίζω, από κοντά,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

είναι
μία μορφή τέχνης,κι εγώ πολλές φορές παίζω με
μια φωτογραφία την αλλάζω χρώμα την γυαλίζω
ισιώνω κόβω κ.λ. Φρεζια

Αχ και νάχα μια ανθισμένη γλάστρα γεμάτη φρέζιες, Φίλη μου...

Βλέπεις, τώρα ούτε στα ανθοπωλεία δεν υπάρχουν!

Κούκλα μου, η δική μου η ...περίπτωση, είναι τόσο απλή
ίσως γιαυτό δεν δίνω και πολλή σημασία...
Λίγος χρόνος και λίγη διάθεση
και νάσου και μια νέα σύνθεση...

Ας είναι!
Εμείς που έχουμε την τρέλα ίσως είμαστε πιο ήρεμες...

Φιλιά προ-Χριστουγεννιάτικα, σε όλους σας,
Πάντα με την αγάπη μας,

Υιώτα-Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Χαίρομαι που είμαστε ΟΛΟΙ εδώ... Λ.

Λαμπρίτσα μου,
αυτή κι αν είναι ευλογία.

Βλέπω τόσο συχνά στον ύπνο μου γονείς και αδελφή που έχασα
και γίνομαι τόσο σκυθρωπή και λυπημένη... Ίσως είναι οι μέρες...
λένε ότι είναι ελπιδοφόρες,
μα μόνο η ύπαρξή μας
είναι μέρος της γενικής Ελπίδας...
¨Αμπελο-φιλοσοφώ¨
μα κι έχω κουραστεί τούτο το καλοκαίρι

Προ-χριστουγεννιάτικα φιλάκια, και στους δικούς σου,
θα τα πούμε καλή μου,

Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Υπέροχη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ε.

Από σένα, Ευρυτάνα μου,
Αξίζει!

Χρόνια Πολλά,
Πάντα με αγάπη,
Θα ξαναμιλήσουμε.

Αγάπη και Υγεία,
Υιώτα