2 Απρ 2015

Καλό, χαρούμενο Απρίλη!

(Φωτοφραφίες: Υιώτας. Κρόκοι. Στο βάθος, τοίχος από πάγους που ακόμη δεν έλειωσαν!)

Καλό Μήνα, αγαπημένοι μου.
Δυο μέρες ζεστής προσφοράς του ουρανού κι η Γη άνοιξε τα μάτια της. Συμπλήρωσε η Σελάνα το κομμάτι που της έλειπε κι έγινε απόψε ένα καρβέλι ολοστρόγγυλο, λες και βγήκε από τον χειρόκτιστο φούρνο της μάνας μας, -αλήθεια πόσα χρόνια έχουν πετάξει και πού; Ούτε που θέλω να θυμάμαι!


                         (Άνοιξη στο Γουέστμπερυ)
...η φορσύθια, λες και βιαστική κοπελιά, λουλούδιασε πρώτη, οι τρομπέτες γύρω από την ροδακινιά, μία μία με προσοχή... ο απότομος ήλιος συχνά τσουρουφλίζει,
η δε ανεμώνη, μία και μοναδική από "εσώκλειστη" γλάστρα!
Τεντώθηκαν και σφίχτηκαν τα νεύρα από το κλάδεμα και μετά το καθάρισμα του κήπου... Ο.Κ. Είναι εντάξει! Μετρώ τις μέρες να δω τί θα φυτρώσει από πέρυσι... ο πάγος αδίσταχτος, κι εμείς εκεί ξεδίνουμε την κλεισούρα μαζί και την μοναξιά... 

Όμως χόρτασε το μάτι μας νεανική λεβεντιά από το άγημα των 180 (!!!) φοιτητών από το κολλέγιο "Ανατόλια" της Θεσσαλονίκης, την Κυριακή, στην Παρέλαση της Ομογένειας, και πλημμύρισε η καρδιά μας από ελληνικό  λευκό και γαλάζιο, της Σημαίας μας, που ανέμιζαν περήφανα στην γνωστή σας 5η Λεωφόρο... Μέρα ζεστή, ανέλπιστα ηλιόλουστη, με έναν Ελληνα ευεργετικό -τουλάχιστον για το πλήθος των μικρών παιδιών-, Θεό!

Αυτό, για μένα τουλάχιστον, είναι αιμοδοσία για ένα χρόνο!!! Αφήστε που θα ρθουν και τα παιδιά μας από το Στάφφορντ, της Βιρτζίνια!
Καλό μήνα, λοιπόν, και θα τα πούμε σύντομα,
πάντα με την αγάπη ,
Υιώτα

14 σχόλια:

pylaros είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
pylaros είπε...

Καλημέρα αγαπητή μου Υιώτα,
Σήμερα Παρασκευή η πρώτη ανοιξιάτικη μέρα από απόψεως θερμοκρασίας αν και βρέχει.
Όμως η βροχές του Απρίλη είναι ένα φυσικό φαινόμενο σε τούτο εδώ το κλίμα
April Showers May flowers


regards

Gabriel

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Αστέρι μου!!!!! τέλειες οι φώτο... μπραβο!!!!
όμορφα τα λόγια... και πάλι Χρόνια πολλά!!!

και Καλό Πάσχα!!!!
Και καλώς να τα δεχτήτε!!!!
μάκια!!!

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μας, σε ευχαριστώ!
Ξέρω, κι εσύ περιμένεις να χαρείς με τα ...ανοιξιάτικα κι ας έχουν κόπο. Ανανεώνουν το νου και την διάθεση.
Να είσαι καλά, χαιρετισμούς στη λουλουδένια σου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου!
Να που κοντεύει και η γιορτή σου!
Τώρα, μάλιστα που σε είδα,
σε χαίρομαι περισσότερο...
Θα τα πούμε σύντομα,
φιλιά στην μαμά σου,
κι από τους δυο μας.
Χρόνια Πολλά πέρα για πέρα...

Dennis Kontarinis είπε...

Καλό σου μήνα αγαπητή μου Υιώτα και καλό Πάσχα να έχουμε.
Την αγάπη μου σε όλους σας.

magda είπε...

Αγαπημένη μου φίλη Υιώτα,
Σήμερα θα εκφράσω τον θαυμασμό μου στην γραφή σου -δεν είναι η πρώτη φορά-.
Μου έκανε εντύπωση ο σχεδόν ποιητικός λόγος της περιγραφής του κήπου σου!
Λογοτεχνικό και ποιητικό κείμενο!
Αυτό είναι ταλέντο εκ Θεού!
Είδαμε κι εμείς εδώ στιγμιότυπα από την παρέλαση στην Ν.Υόρκη. Ξέρω ότι "γεμίσατε" απ αυτήν!
Σας εύχομαι ένα χαρούμενο οικογενειακό Πάσχα, με υγεία!
Με το καλό να δεχθείτε τα παιδιά και τα εγγόνια σας!
Με αγάπη και πολλά φιλιά!

Αστοριανή είπε...

Ευχαριστώ, Ντένη μου,
αντεύχομαι.
Να είστε όλοι καλά.
Υιώτα και Δημήτρης

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου αγαπημένη.
Χίλιες ευχές και Καλό Πάσχα!
Να περάσετε κι εσείς χαρούμενα, ιδίως με την γλυκιά συνονοματή σου εγγονούλα!

Πάντα ευχαριστώ και αγαπώ τα στοργικά σου γραπτά.
Πολύ με συγκινείς, καλή μου.

Καλή εβδομάδα
κι αν δεν σου μιλήσω αυτή την εβδομάδα,
Καλή Ανάσταση!

Με περίσσια αγάπη από όλους μας,
Υιώτα

χρυσάνθη είπε...

Αγαπημένη μου Υιώτα ,
Πόσο όμορφα περιγράφεις την αέναη διεργασία της φύσης,που γνωρίζει πολύ καλά πως και πότε να αναγεννηθεί,να αναστηθεί!!!Μπορεί ο πάγος να είναι δίπλα ,αλλά αυτή βρίσκει πάντα διεξόδους , έτσι απλά και αβίαστα !!!
Με το καλό να υποδεχτείς τα παιδάκια σου και να περάσετε όλοι μαζί με αγάπη και υγεία τις ημέρες του Πάσχα!!!Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση γλυκιά μου Υιώτα!!
Την αγάπη ου μαζί με πολλά φιλιά σε όλους !

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

πολλές ευχές, καλό Πάσχα!

Frezia είπε...

Καλημέρα σας,πανέμορφα τα λουλούδια σου,κι εγώ περιμένω να σταματήσουν οι βροχές που κρατάνε πολύ φέτος για να βάλω τα πολύτιμα σποράκια σου!
Είδα στην τηλεόραση την παρέλαση από τη Νέα Υόρκη,κι αναρωτιώμουν πως τόσα πολλά παιδιά,τώρα κατάλαβα!
Να περάσετε όμορφο Πάσχα παρέα με τα παιδιά σας που θα σας επισκεφτούν!
Σε φιλώ με αγάπη!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Καλόν Απρίλη, Καλό Πάσχα!
Με το Καλό να δεχτείτε τα κορίτσια!
Καλά να περάσετε!

"είναι αιμοδοσία για ένα χρόνο!!!

Είμαι σίγουρη!
Φιλιά σε όλους σας!

Αστοριανή είπε...

Ευχαριστώ, Κατερίνα μας.
Πάντα με την απέραντη αγάπη μας,
Υιώτα