19 Σεπ 2014

...ανέφικτος έρως...

(Η πέτρα και το ρόδο. Σχέδιο Υιώτας)

Ονειρευόταν
το ροδόχρωμο ρόδο τις νύχτες 
της πέτρινης ενοχής.
Αυτός, ανήκε αλλού.
Το ρόδο, ήταν ξεσκλίδι του άκαρδου βοριά. 

Ταίριασμα ανέφικτο. Οξύμωρο.

Κι όμως, αυτός, είχε μέσα του μια τρυφεράδα, μια αλέκιαστη αγάπη,
για κείνο το ρόδο. Ανείπωτη στους περαστικούς, 
απροσδιόριστη στους περίεργους.
Αναρωτιέμαι, αν έχετε ακούσει 
τα ανεπαίσθητα τριξίματα στις ώρες των πάγων 
όταν οι δυο τους έψαχναν να βρουν την θέση τους.
Αυτός να σκαρφαλώνει για το ιερό αγκάλιασμα,
το ρόδο να προσπαθεί να σκεπάσει την γύμνια του 
με τα ανοιξιάτικα οδοντωτά του φύλλα.
Σκέπτομαι αν έχετε δει τα κρυστάλινα δάκρυά τους 
που τρέχουν στις ρίζες της γης.
Τις καυτές τους ανάσες που πυρπολούν την άπειρη χλόη...

Βέβαια "ΟΧΙ"!
Αυτός, 
είναι μόνο μια μικρή, ασήμαντη πέτρα
που θάμπωσε την στιγμή με το σχήμα της.
Το ρόδο,
μετά βίας συγκρατεί την ομορφιά του
πνιγμένη στην άκρη του στενού μονοπατιού.

Κι όμως, βρέθηκαν
να δημιουργήσουν μια παράξενη σχέση.

Υιώτα
*************************************

(Τροπικές Κυρίες. Σχέδιο Υιώτας)
Αφιερωμένο σε όλους εκείνους που με αγαπούν
Καλό Χειμώνα
με ανοιξιάτικα οράματα
Υιώτα

22 σχόλια:

pylaros είπε...

Αγαπητή μου Υιώτα, εκ των υστέρων φαίνεται του έρωτα τα όνειρα, όμως μου άρέσει αυτο που γράφεις:
(Κι όμως, βρέθηκαν
να δημιουργήσουν μια παράξενη σχέση.)
Αυτό το τελευταίο έχει σημασία.

Καλό φθινόπωρο
χαιρετισμούς Δ.
με αγάπη
Γαβριήλ

Ντένης Κοντρίνης είπε...

Ένας ποιητικός περίπατος στις ομορφιές της αγάπης. Της αγάπης των παράξενων σχέσεων.
Χαίρομαι που με κλείνει μέσα της η αφιέρωσή σου. Σ΄αυτούς που με αγαπούν. Είμαι εκεί.

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...



Ωραιότατη δημιουργία από μια κυρία μοναδική-
Που την αγαπώ πολύ!
Μπράβο Υιώτα!
Τα φιλιά μου!

Frezia είπε...

Είμαι πολύ λίγη,μηδαμινή για να αξίζω να διαβάζω τους θυσαυρούς της σκέψης σου!Μένω εκστατική!
Σ΄ευχαριστώ!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Αν δεν μπήκα σε "ακριβή" γκαλερί, μπήκα στα εσώτερα της Γιώτας!
Σ' αγαπούμε μοναδική και "ακριβή", Κυρία!
Υπερήφανοι όλοι μας, για σένα!
Πάντα!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

Γιώτα μου γλυκειά... τι όμορφη φώτο... και ταιριάζει άψογα με το ποίημά σου!!!... τέλεια!!!
και οι κυρίες... κάτω..μια χαρά...
και... Χαίρομαι που μας αγαπάς..να ξέρεις ότι κι εμείς σε αγαπούμε!!!

Νάσαι καλά... μάκια γλυκά!!!
και...ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ!!!!! (εννοείται!)

magda είπε...

Τι πλούτος λέξεων, πόσες εικόνες ξεπηδούν απ΄αυτές...
Ύμνος στο ανέφικτο!!!
Σ΄ευχαριστώ που μας το χαρίζεις, είσαι αξιαγάπητη!
Σου στέλνω μια μεγάλη και ζεστή αγκαλιά!

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου, μετά από μία εβδομάδα περίπου... σε Ευχαριστώ...
Ας δεχτείς ότι είναι ένα...
πέντε ημερών... που αξίζει ...περισσότερο!!!
Να είσαι καλά.
Καλή σου νύχτα, αν δεν ...ξαγρυπνάς κι εσύ,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

..και βέβαια είσαι εκεί,
Ντένη μου.

Ξέρω την εκτίμηση που μου έχεις, και που την ανταποδίδω με ικανοποίηση.

Να είσαι πάντα καλά, Φίλε μας,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Στρατή μου,
Αγαπημένε Ποιητή,
...αγωνίζομαι να προφτάσω τον καιρό...
ας είναι, όλα έχουν τις απαιτήσεις τους...
Όσο για τα θερμά λόγια σου -αναφορικά με τις... "δημιουργίες"...

καταλαβαίνω ότι το διορατικό μάτι σου αντιλαμβάνεται όλες τις λεπτομέρειες...

Όσο για την Αγάπη; Ακούμπησε το χέρι πρώτα στην καρδιά και μετά ακούμπησε το στο αριστερό μέρος του προσώπου σου... θα με βρεις να ...σκέπτομαι,
όπως -υποθέτω- κι εσύ.
Αξίζει να είμαστε τόσο ευαίσθητοι, ή όχι;
Αυτή η επίσημη πλέον εκκίνηση πολέμου με βουλιάζει σε βάλτους απύθμενους...
Ας είμαστε λίγο αισιόδοξοι, όμως. Το δικαιούμαστε.
Να είσαι καλά, Φίλε μας,φιλιά σε όλους σας,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φρέζια μου, μοσχομυριστή κι αγαπημένη!
ΕΓΩ σε ευχαριστώ.
Και...
ΠΟΤΕ
να μη ζυγίζεις τον εαυτό σου λιγότερο από κανέναν.
Έχεις τόση ομορφιά που ξεπηδάει με τόσο αυθορμητισμό, που σε φέρνει ίσια και ίσως ψηλότερα από όλους μας.
Ρώτησε την καρδιά σου και θα δεις ότι συμφωνεί μαζί μου.
Ευχαριστώ, καλή μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Τρισαγαπημένη Κατερίνα μας,
-ακόμη και ο Πίτερ-Τζέϊμς αγαπά αυτό το όνομα...

Ευχαριστώ για τα πλέονφιλικά σου αισθήματα.
Οι απόψεις σου; πολύτιμες.
Για ...χατήρι σου,
έκανα κάμποσους... εχθρούς,
μα το αξίζεις.

Σε φιλώ,
αγ'απη και στον Δημήτρη, μαζί και τα παιδιά σου.
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Λαμπρίτσα μου, πόσα "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ"
να σου γράψω.

Άσε που τα λέμε συχνά,
και το χαίρεται και ο Δημήτρης.

Να μου φιλήσεις την μανούλα σου,
θα σε δω/σας δω
στο Φ/Μ,

πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Μάγδα μου ξεχωριστή Φίλη!

Με συγκινείς τόοοοσο πολύ, μάτια μου. Και, γνωρίζω ότι ο χρόνος σου είναι εξ ίσου περιορισμένος (Ειδικά με την εγγονούλα σας!!!)
Ευχαριστώ, καλή μου Φίλη.
Να είσαι πάντα καλά
και να δημιουργείς τις θαυμάσιες περιηγήσεις σου στην ιστοσελίδα σου "ΜΑΓΔΑ"
που τις απολαμβάνω τόσο πολύ,
στον χώρο μας.

Φιλιά κι αγάπη, καλή μου,
Υιώτα

ΕΥΡΥΤΑΝΑΣ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ είπε...

Εξαιρετικός ποιητικός λόγος!

Αστοριανή είπε...

Καλό Μήνα,

αγαπητέ Ευρυτάνα Ιχνηλάτη!

Πώς είναι ο καιρός εκεί;

Φαντάζομαι φυσικές ομορφιές και νοσταλγώ Ελλάδα.

Να είσαι καλά,
Υιώτα

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα! Πολλούς εχθρούς; Έναν νόμιζα, κι αυτόν από παρεξήγηση! Δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε, καθένας έχει την αξία του!
Μη χαλαλίζεις τις φιλίες σου, για κανέναν φίλο, πόσο μάλλον για μένα!
Δεν υποχρεώνει κανένας, κανέναν, να συμπαθεί τον φίλο του άλλου! Αλίμονο!
(Τό 'χω στο αίμα μου να μ' αντιπαθούν, συνήθησα... Δε μπορώ όμως να προσποιηθώ, ούτε να βλάψω τον άλλον, απλά, απομακρύνομαι. Δε μπορούν να είναι όλοι οι άνθρωποι φίλοι, αλλά ούτε σημαίνει πως γίνονται κι εχθροί! Καθένας στον δρόμο του, με όποιον ταιριάζει. Υγεία να έχουμε κι όλα εδώ μένουν, μαζί μ' αυτά που γράφουμε!)
Σου έγραψα για την ροδακινιά σου, στο μπλογκ μου. Δες το!
Πολλά πολλά φιλάκια στον μαθητή πια, Πήτερ - Τζέιμς και μετά σε όλη την οικογένεια!
Βρήκες άκρη με το μπλογκ; Στα μέιλ δεν απαντάς, στο Φέις, δύσκολα, σου είχα ζητήσει να γράψεις τα 10 βιβλία που θα έπαιρνες μαζί σου, σ' ένα ερημονήσι!
Για γράψ' τα εδώ, να τ' αντιγράψω!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα, συμπλήρωσα μπροστά, στην ανάρτηση. Δες.
Ασβέστη έχει εκεί!

Λέει:
Η Υδράσβεστος είναι το ίδιο προϊόν με τον ασβεστοπολτό, απλά επεξεργασμένο και ραφιναρισμένο σε μορφή λεπτότατης σκόνης, (πούδρα). Το εξευγενισμένο αυτό προϊόν χρησιμοποιείται για:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα, συμπλήρωσα μπροστά, στην ανάρτηση. Δες.
Ασβέστη έχει εκεί!

Λέει:
Η Υδράσβεστος είναι το ίδιο προϊόν με τον ασβεστοπολτό, απλά επεξεργασμένο και ραφιναρισμένο σε μορφή λεπτότατης σκόνης, (πούδρα). Το εξευγενισμένο αυτό προϊόν χρησιμοποιείται για:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα, συμπλήρωσα μπροστά, στην ανάρτηση. Δες.
Ασβέστη έχει εκεί!

Λέει:
Η Υδράσβεστος είναι το ίδιο προϊόν με τον ασβεστοπολτό, απλά επεξεργασμένο και ραφιναρισμένο σε μορφή λεπτότατης σκόνης, (πούδρα). Το εξευγενισμένο αυτό προϊόν χρησιμοποιείται για:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα, συμπλήρωσα μπροστά, στην ανάρτηση. Δες.
Ασβέστη έχει εκεί!

Λέει:
Η Υδράσβεστος είναι το ίδιο προϊόν με τον ασβεστοπολτό, απλά επεξεργασμένο και ραφιναρισμένο σε μορφή λεπτότατης σκόνης, (πούδρα). Το εξευγενισμένο αυτό προϊόν χρησιμοποιείται για:

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Στο πιο πάνω σου "σχόλιο"...
άστα! κι εγώ ΔΙΑΛΕΓΩ τους φίλους μου...

.Όσο για τον ...ασβέστη,

ακόμη το ψάχνω!
Κάπου αλλού, σου απάντησα.
Έχω μπερδέψει τον ...μπούσουλα...
Για τα βιβλία;

ΟΫΤΕ
καιρό
ούτε και ...διάθεση.................

Φιλάκια

Υιώτα