28 Οκτ 2011

ΧΙΟΝΙ στο φευγιό του Ωκτώβρη! Έτσι για ν' ασπρίσει η ψυχή μας...

...βέβαια, δεν θα ρίξει -λένε- τόσο, εδώ,

όσο ψηλά, στα...όρη και στα λαγκάδια, δυο ώρες και με το αυτοκίνητο...

μα εκείνοι οι " διαμαρτυρόμενοι στην πόλη-καρδιά της Νέας Υόρκης...!!!"


Αναρωτιέμαι, πόσο βαθύ είναι το χάσμα ανάμεσα στους ολίγους και στους πολλούς...

πόσο δυνατή μπορεί είναι η απελπισία των πολλών...

πόσο πολλή είναι η αναλγησία των ολίγων...


πόσο δάκρυ χύνεται άσκοπα,

μπροστά στους αδιάφορους,

πόσο λίγο είναι να συνταράξει τους αδιάφθορους (!!!)

Κάποτε...

νόμιζα ότι μια πέτρα στο οργισμένο ποτάμι*

κι άλλη μία... κι άλλη μία...

μπορούσαν να σταματήσουν την καταστροφική ροή στις άδοξες νύχτες του χειμώνα...

τώρα, μετά από χρόνια,

-μακρυά από το ποτάμι της ευλογίας και της ορμής-

μόνο φθαρμένες, ξασπρισμένες, βρώμικες πέτρες κοιμούνται στην ξέσαρκη κοιλιά του...

να είναι η εκδίκηση του ποταμού;

να είναι η δική μας αδιαφορία;

να είναι η άνιση μοίρα που διαγράφει εποχές κι ανθρώπους;

Ο *Σελινούντας ποταμός, στην Αιγιάλεια,

Φίλες και Φίλοι μου,

μου έδωσε αυτές τις ταραγμένες σκέψεις...

μοιάζει ότι ζούμε σ' ένα τραγικά συγχισμένο κόσμο...

Προσπαθώ μάταια, να δω ουράνιο τόξο, μετά από την βροχή...

"Θα χιονίσει απόψε"

λένε οι "ειδικοί" (!!!)

-Ας έρθει! σκέπτομαι! Ν' ασπρίσει λίγο η ματιά μας!


Σας "χιονο-ασπάζομαι"

Υιώτα

18 σχόλια:

Αμερικλάνος είπε...

Τρελάθηκε ο καιρός, τρελάθηκαν και οι ανθρώποι...

Δεν είμαι καθόλου μα καθόλου έτοιμος για χιόνια, το καταγγέλω

pylaros είπε...

τώρα έξω χιονίζει 29/10/11 κάτι (πλατομαντήλες) το έχει στρώσει για καλά και περιμένουν πολύ ακόμα.

Αυτό που εδω φοβούντε είναι ότι επειδή τα δένδρα δεν έχουν πέσει τα φύλα τους ακόμα με το βάρος του χιονιού σπάσουν τα κλαριά και συμπαρασύρουν τα σύρματα του ηλεκτρικού και τηλεφώνου, οπότε θα κοπεί το ρεύμα με όλα τα επακόλουθα...

χαιρετώ από ένα πάνλευκο ΜΠΡΟΝΞ

Γαβριήλ

χρυσάνθη είπε...

Μακάρι λίγο από την αγνότητα και καθαρότητα του χιονιού να μεταλαμπαδευτεί στις καρδιές των πολλών .Εύχομαι να ξημερώσει μια καλύτερη μέρα για όλο τον κόσμο!! Ας είναι άσπρες οι μέρες όλων !!!
Την αγάπη μου γλυκιά μου Γιώτα.

Frezia είπε...

Ωραίο θέαμα το χιόνι,εδώ στη Θεσσαλονίκη,πολλά χρόνια έχει να
χιονίσει,χαρίκαμε το άσπρο λοιπόν,
με τη... μαυρίλα που έχουμε εδώ μας χρειαζόταν.
Ωστε μετά από την Ευρώπη οι...
αγανακτησμένοι φτάσανε στην Αμερική?
Οι ανισότητες υπάρχουν παντού.
Είθε να βρουν το δίκιο τους οι
Ανθρωποι.
Εύχομαι να περάσετε μια χαρούμενη
Κυριακή...

Αστοριανή είπε...

Φίλε Αμερικ-λάνε(!!!)

θαρρείς ότι εμείς είμαστε έτοιμοι!!!!!!!
Μπιγόνιες, γιασεμί, βασιλικοί ανθισμένοι, ρολογιές, μπουγκαβίλια,κάλλες, ελίτσα (εντάξει, είναι πιο δυνατή, αντέχει (;)...,2 λεμονιές, 2 νεραντζούλες, ...κοιτάζω έξω από το παράθυρό μου!!!!!!!! γοητεία μα και ...απελπισία!!!
πρωτοφανής Όκτώβρης!!!!!!
Ελπίζω αύριο, να τα φέρω μέσα!!!

Ευχαριστώ για την "καλημέρα σου",
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
ο... βοριάς να βάλει την ανάσα του... και να το ρίξει τουλάχιστον στο έδαφος!
Μεγάλη αναστάτωση!
Ποιος την χρειαζόταν τόσο νωρίς, που νομίζεις ότι είνα πρωταπριλιάς καμώματα!
...και μου έμαθες και μια νέα λέξη:"πλατομαντήλες"
που υποθέτω εννοείς τις χιονο-νιφάδες...
Αγόρασες φτυάρι;;;;;;;;;!!!!!!

Καλό κουράγιο!
Ο Δημήτρης φοράει από χθες το "μονιτορ, το αλλάζουμε κάθε 12-ωρο, σου είπα ότι θα το έχει 20 ακόμη μέρες...!!!
και "μπαϋ-μπάυ" σχέδια και ...αυτοσχεδιασμοί!!!
Χαιρετισμούς ολόλευκους...
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Χρυσανθένια μου!

Μας "κογιονάρει επικίνδυνα..." ο Οχτώβρης, όπως θάλεγε κι ο ...ΠΥΛΑΡΟΣ, πιο πάνω, ο κεφαλλονίτης φίλος μας!

Εδώ είναι "τόλμη και ...υστερία!"

Ο Δημήτρης, "καλωδιωμένος"... μου ψέλνει τα των ...γραφών...
Χαιρετισμούς
και αγάπη,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Φρέζια μου,

δεν είναι "τωρινοί" οι...αγανακτισμένοι της Νέας Υόρκης, στην πλατεία του ζουκόττι... ("ντάουν-τάουν")!!!
Έχουν πάνω από 40 μέρες, επίσημα,μα δεν έχουν "ξεφύγει από τους νόμους" (αναγκαστικά!),
και το ίδιο γίνεται και στο Σικάγο... κι αλλού!

Όσο για την ομορφιά του χιονιού... πάνω στα φύλλα της μικρής συκιάς,
"ταξιδεύω" στην "παλάμη τους" στην Πελοπόννησο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Αν περάσεις
μια ματιά τα ανω σχόλια από την αρχή, θα δεις τα υπέρ και τα κατά...

"την γοητεία του λευκού"... και την απελπισία της νύχτας...
σε φιλώ, μάτια μου,
Υιώτα

kariatida62 είπε...

Aγανακτησμένοι όλου του κόσμου ενωθείτε! Ενωθείτε και αντισταθείτε!

Καλό Χειμώνα Γιώτα μου!
Εμείς εδώ φέτος να δούμε πως θα τον βγάλουμε με το πετρελαιο στα ύψη...

Dennis Kontarinis είπε...

Υιώτα μου ξαφνικό το χιονάκι που μας επισκέφτηκε. Και δεν το περιμέναμε. Πάνω από 40 χρόνια εδώ δε θυμάμαι να χιόνισε Οκτώβρη.
Πάντως καλό ήτανε.
Ξύπνησε και ωραίες θύμησες σε κάποιους αλλά και σε σένα πιό όμορφες. Θύμησες από την πατρίδα.
Νάσαι καλά και καλή Κυριακή

pylaros είπε...

Δεν μπορώ να μην σου απαντήσω

Όταν μικρός στο χωριό χιόνιζε τον χειμώνα ήμουν κολλημένος στο τζάμι του παραθύρου κι έβλεπα τις νυφάδες χιονιού να αιωρούντε σα στάχτη και να πέφτουν στο έδαφος.
Μερικές φορές άλλαζαν όψη μεγάλες νυφάδες χοντρές πλατυές με μια δυο άσπριζε ο τόπος.
Τις ονομάζαμε πλατομαντήλες...
Από τότε μέχρι σήμερα δεν άλλαξε τίποτε εκτός από η γήρανση του σώματος...

χαιρετώ
Γαβριήλ

Αστοριανή είπε...

Καρυ μου!

Εδω, ΔΕΝ γίνεται κάτι παρόμοιο!
Παρόλο που είναι πολλοί...
ο ελεγχος είναι αυστηρός!
κι ο κόσμος, λίγο-πολύ ΔΕΝ ειναι ευκολο να συμμετεχει...

Χρονια πριν,
είχαμε πάει όλοι στην Ουάσινγκτον για το Κυπριακό!
ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΗΚΑΜΕ, και τίποτα δεν έγινε...
(αφού και οι ίδιοι συνθηκολόγησαν με την ...αξιοπρέπειά τους και πηγαινο-έρχονται στα ...ντίσκο...
με τους αλλόθρησκους!!!)
ασε,

με βλέπεις ότι δεν πολυγράφω απόψεις ή και πεποιθήσεις μου γύρω από καυτά θέματα... δεν είναι παρά ΕΝΑΣ μόνο λόγος:
Η υπόσχεση που έδωσα στον εαυτό μου,
όταν ήμουν στην Ελλάδα...
όταν
ο σώγαμπρος-παππάς της ενορίας μας,
(για να υποστηρίξει τον κουνιάδο του που χρώσταγε καλοκαιρινά μεροκάματα στον τότε φοιτητή αδελφό μου, και δεν του τα έδινε... ώστε να συνεχίσει τις σπουδές του)
υπέγραψε στην Αστυνομία ότι
"...ήμουν κρυφίως (εν αμφιβολία!!!)... ενεργό στοιχείο, αντίθετο με την υπάρχουσα κυβέρνηση του αντρέα...
(δες ΠΟΥ εφτασε η ξαδέλφη η Βασο΄υλα...)
και
μου κόστισε ΄να μη μπορώ να πάρω "καθαρό έγγραφο πολιτικών φρονημάτων, ώστε να διοριστώ στην "περήφανη εκπαίδευση"...
και
ταλαιπωρήθηκα μεταξύ
Αιγίου-Πάτρας-Μπουμπουλίνας, Εξάρχεια -στην Αθήνα εννοώ, -όπου τότε, έμενα δίπλα στο Ζάππειο......-
και,

τελικά,

γνωρίστηκα με τον Δημήτρη, ήδη αμερικανό πολίτη σε φιλική οικογένεια...
και,
...μουτζώνοντας τα πάντα (!!!)
αποφάσισα να αλλάξω τόπο!!!
(...κι ας με ακολουθεί η πολιτεία, μέσα μου...)

Κάρυ μου,

το θέμα "θέρμανση"
είναι απείρως μεγαλύτερο
κι επικίνδυνο
εδώ,

σε σύγκριση
με το εκεί!!!!!!!!!

Αλλά αυτά είναι σε ...κινηματογραφική συζήτηση, εδώ... έτσι, λίγο, για να πάρετε μια "ιδέα"...
Σε φιλώ, πάντα με την αγάπη μου,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Ντένη μου!

Το τί περνούσαμε με τα ξεσπάσματα του Σελινούντα...
ουδεμία σύγκριση με τα του Νιου Τζέρσευ, που ναι μεν, αλλά έχουν και την βοήθεια...

άλλωστε, τα ίδια δεν έγιναν και με την θύελλα "Κατρίνα";;;;;;;;

Η καλοπέραση, η αδιαφορία, κ.λ.π. σε συνδιασμό με τους ιθύνοντες... αύτά τα αποτελέσματα έχουν!

Ο δε, έρμος ο Σελινούντας..., τελικά στέρεψε! και
τρώγονται ποια ...επαρχία θα "κλέψει" το νερό όσο πιο ψηλά γίνεται
για να ποτίζουν ανεξέλεγκτα...
και να διψούν οι "παρακατιανοί"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Α! και τί μου θύμησες!

Φιλιά σε όλους σας,
περαστικοί είμαστε, Ντένη μου...

(ευτυχώς που ...έχεις και καλούς φίλους που...επαινούν την γνώση της ελληνικής σου γλώσσας!!!
πρόσεξες
ότι μαζί με κάποιους άλλους,
όλοι παπαγαλίζουν την έκφραση "...άπταιστα ελληνικά!!!!!!!!" ...!!!!!!!)

Γεια σου, Ντένη μου,
σε πεθυμήσαμε!
Χαιρετισμούς,
Υιώτα

Αστοριανή είπε...

Γαβρίλη μου,
άλλη μια θαυμάσια εικόνα:
"...κι έβλεπα τις νυφάδες χιονιού να αιωρούντε σα στάχτη και να πέφτουν στο έδαφος.... Γ. Π. "

Μόνο εκείνοι που έκαιγαν κούρβουλα
... και χοντρά κούτσουρα... είναι αυτόπτες
"...στο χορό της στάχτης!!!!!!!!
-κι είναι ο τίτλος ενός ανέκδοτου ποιήματός μου...- "

Ο παραλληλισμός σου, μοναδικός!

Τί ΘΥΜΗΣΗ μου έφερες!

Το σώμα που...γερνάει!!!!!!!;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ίσως, η ψυχή, να "βλέπει" κάποτε απο ψηλά, την αιθάλη των καιόμενων ξύλων...
και να διακρίνει
ποιές είναι οι... "πλατομαντήλες"!

(μεταξύ μας,
χάρηκα τούτη την άποψη!!!!!!)

Να είσαι καλά, Φίλε μας!
μη ξεχνάς, ότι
οι...πονόδοντοι είναι και για τα μωρά! Ο Πίτερ-Τζέϊμς...(!!!) έβγαλε ήδη δυό κάτω φιλτισένια δοντάκια!!!
μόνο που αυτός δεν πληρώνει για την ...εξαγωγή!!!!!!

Πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα

Μηθυμναίος είπε...

Τι ωραία που τα λέτε εδώ μέσα...
Παρ' όλο το χιονιά που εικόνες του μας έδειξε η τι-βι. Ζεστός ας είναι πάντα ο λόγος να ζεσταίνει ο ένας τον άλλον, τι άλλο μας απόμεινε.

Καλή σας μέρα και Καλή εβδομάδα!

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Γιώτα μου, τι να γράψω έτσι κυνηγημένα για το "λευκό" σου;
Όλα πια, εννοούνται!
Φέτος δεν θέλω χιονάκι, όσο κι αν μ' αρέσει! Ακριβό το πετρέλαιο!
Φιλιά σε όλους, όλους!
Να πεις στον Δημήτρη να μην γκρινιάζει! Τα καλώδια είναι για το καλό του! Κάτι ξέρω κι εγώ!Σιδερένιος εύχομαι!
Και όλοι σας, προσοχή απ' τα κρύα!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ (Αντώνης Κρασάκης) είπε...

Τι όμορφη που είναι η εικόνα ενός χιονισμένου τοπίου!!! Φυσικά, το χιόνι έχει και άσχημα επακόλουθα για ορισμένα φυτά...
Ο χειμώνας μπήκε νωρίτερα σε σας εκεί, αλλά κι εμείς στην Ελλάδα έχουμε αρχίσει πλέον να κρυώνουμε για τα καλά...
Καλό χειμώνα Υιώτα μου και πολλά φιλιά στην οικογένεια!!!
Με την αγάπη μας
Αντώνης-Πόπη

Μουσική προ-ΠΑΙΔΕΙΑ ''Η Ροδούλα και τα μουσικά της αστεράκια'' είπε...

Αγαπητή "Αστοριανή" σε χαιρετώ!
Με συγκίνησε και με άγγιξε η ανάρτησή σου!
Εύχομαι το άσπρο να υπερισχύσει στην ψυχή κάθε "μεγάλου" που κρατάει τα ηνία της παγκόσμιας διαδρομής στο αύριο. Να διώξει το μαύρο που έχουν στην σκέψη και την ψυχή τους, και μας παρασύρουν στον γκρεμό, δίχως επιστροφή, με ότι αυτό συνεπάγεται (πείνα, πόνος, εξαθλίωση, πόλεμοι, αγανάκτηση, μαράζι)
Ουτοπικές σκέψεις, όμως το ΕΥΧΟΜΑΙ μέσα από την καρδιά μου, ΚΑΠΟΙΟΣ να τους φωτίσει, να ανοίξουν την πόρτα της ψυχής τους στο φως.
ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ σε όλους μας, και ελπίδα, γιατί ο υγιής άνθρωπος είναι από τη φύση του ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ