13 Αυγ 2011

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ! σε όλες και σε όλους, στην ΗΜΕΡΑ της Παναγιάς

Στον επίγειο άγγελό μας, Παναγιώτη-Δημήτρη, ή τον "Πίτερ-Τζέϊμς", με το πρώτο ανθάκι γιασεμιάς στο τρυφερό του στηθάκι (-που θάχει διπλή γιορτή... μαζί με τον παππού του!!! και στου Αγίου Δημητρίου!!!-), η ευχή μας είναι να ζήσει -και να ζήσουμε να τον χαιρόμαστε!

Από τον κήπο μας, ροδόχρωμα τριαντάφυλλα, για όλες τις Φίλες και τους Φίλους μας,

μαζί με τα εγκάρδια "Ευχαριστώ" μου στην αγαπημένη "Φρέζια" (την Ελίζαμπεθ Κ.)
όπου η μοσχομυριστή ανθοδέσμη της με συγκίνησε τόσο πολύ!

κι η άλλη αγαπημένη, η πρόεδρος της ΔΕΕΛ (έδρα Αθήνα), Χρυσούλα Βαρβέρη-Βάρα, ως και Μέλη του συμβουλίου τους, δεν με ξέχασαν κι εφέτος, στέλνοντάς μου αυτόν τον πίνακα!!!

Απλά, επιθυμώ να είστε ΟΛΟΙ καλά, όπου κι αν είστε! Είθε η ΠΑΝΑΓΙΑ να βοηθήσει όλον τον κόσμο, αρκεί να πιστεύουμε στην Παμμέγιστη Δύναμη!

Χρόνια Πολλά σας,

Πάντα με την αγάπη μου,

Υιώτα,

και ...Πίτερ-Τζέϊμς!







11 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Χρόνια Πολλά γλυκιά αμερικάνα μου..
ελλάδα μου της ξενιτειάς
γιαγιά που καμαρώνει..
Χρόνια πολλά σε όλους!

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Χρόνια Πολλά και Χρόνια Καλά!!
Για σένα και τον Πίτερ Τζέιμς!
Και για τον παππού και όλο το μελισσολόι σου εκεί, καθώς είσαι και θα είσαι η βασίλισσα της κυψέλης.
Να σας σκέπει όλους η Παναγιά, που πρώτη ξενιτεύτηκε..
Καλή Παναγιά αύριο Φίλη μου.

Τατιάνα Καρύδη είπε...

Ύ.Γ.
Όλοι έχουμε έναν άγγελο απο δίπλα μας. Εσύ όμως ξέρεις και τ όνομά του: Πίτερ Τζέιμς!

Ανώνυμος είπε...

Ώ, χαρές! Διπλές γιορτές! Χρόνια Πολλά, Χρόνια λουλουδένια, Γιώτα μου και σε σένα και στο μωρό και σε όλους σας!Όταν γιορτάζουν δυο, γιορτάζουν χίλιοι δυο!
Καλά να περάσετε!Τφου τφου, σκόρδα στον μπέιμπυ Πίτερ Τζέιμς! Σκέτος γλύκας!
Θα τηλεφωνηθούμε.Πολλά πολλά φιλάκια από δω!
κατερίνα Βόλος

Αστοριανή είπε...

Χίλια "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ",
Φίλοι αγαπημένοι,
...συμεριλαμβανομένου και του μωρού σας!

Στρατή μου,
Σας βλέπω να καμαρώνετε κι εσείς, δειλά-δειλά, τώρα στην αρχή...
και μετά; ποιος θα σας πιάνει...!
Φιλάκια
Υιώτα
και...Πίτερ-Τζέϊμς!!!

Αστοριανή είπε...

Ρεγγίνα μου!!!
Πάντα με το μέλι στην καρδιά και στα χείλη!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ,πολύ, γλυκιά μου,
να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένειά σου,
πάντα με υγεία,
Υιώτα
και... Πίτερ-Τζέϊμς!!!

Αστοριανή είπε...

Κατερίνα, αγαπημένη!!! Ευχαριστώ!!!!!!!!!
Δεν σε πρόφτασα, μάτια μου,
ν' ακούσω από κοντά την φωνή σου... Τόση αγάπη και τόσα φιλάκια... θα ξεχείλισε ο ωκεανός!!!
¨Ελειψα, καλή μου, πηγαμε και στην Αγία Τριάδα, της "κοντινής" περιοχής...-κάπου 15 λεπτά με το "κάρο"(!!!)
φάγαμε τα... δυο μας, στον γυρισμό, (με τον Δημήτρη, εννοώ,)
μου χάλασε η φωτογραφική μηχανή....!!!!
Με πήγε να πάρω άλλη (!!!) -για να μη στενοχωρηθώ, καλέ! να γλυτώνει... από το δώρο!!!-
μετά, πήγαμε στης Όλγας, ματσ-μουτς τον γόη!... ήταν κι οι άλλες εγγονές εκεί...
Γενικά, όορφη μέρα, οικογενειακή,
και "του χρόνου" που λέμε, με υγεία.
Ξέρω, μας πεθύμησες, όπως κι εμείς,
μα που θα πας; Όταν γυρίσεις για τα καλά(!!!) στην οικία ...του σπιτιού σου, θα τα λέμε! άλλωστε, η Ζαγορά, είναι της Αγάπης, ΔΕΝ φεύγει!

Πολλά λέω! μα κι ο Μίμης λέει ότι σε πεθύμησε!
Φιλάκια σε όλους σας=ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ!
Υιώτα
και...
Πίτερ-Τζέϊμς (παρακαλώ!)

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

Βρε, αυτός είναι ίδιος ο παππούς του!
Κόυκλος!
Φιλιά!

Αστοριανή είπε...

....
ναι, η...μαγιά ήταν ανοιξιάτικη!

Σε φιλώ,
Υιώτα

Ανώνυμος είπε...

Ενας κούκλος ο εγγονός σας! Η Παναγιά μαζί του, να τον χαιρόμαστε!

Η ξαδέρφη σας Αννα από το Κιάτο με αγάπη!
Πολλά φιλιά!!

Αστοριανή είπε...

Άννα μου,
είδες πόσο κοντά είμαστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πήγες πιο κάτω να μας δεις ...όλους;

Πες στο Γιάννη, να σου δώσει λίγο από το χρόνο του...και να κάνετε την...βόλτα!!!

Ευχαρίστησέ τον από όλους μας, σε φιλούμε,
πάντα με την αγάπη μας,
Υιώτα και Δημήτρης

ΥΓ.: κι αν θες κάτι το "εμπιστευτικό"
να σε πάει στο

yiotas@optonline.net

και να μου γράψεις εκεί!
Σας φιλώ,
Υιώτα