5 Νοε 2010

...κι οι μέρες, προχωρούν...

4 σχόλια:

Μαριάνθη είπε...

Τι έπαθες Γιώτα;Σου κάνει τσαλίμια το μηχάνημα;Φιλιά και μην πτοείσαι.

Αστοριανή είπε...

...Μαριανθάκι μου,
εκεί είσαι, γλύκα μου;
Είδες!
...αλλού ο παπάς,
αλλού τα ...ράσα του!

Καμιά ώρα, θα το σπάσω!!!!!!!!!!!

Έχω συμβόλαιο με τεχνικούς της Ντελ... και μαθαίνουν, νομίζω, πάνω στο δικό μου!!!!!!!!!

Τώρα, μου έχουν διπλό φάκελο για τις φωτογραφίες...
τις καινούριες, δηλαδή (του... χθες βράδυ= τις παίρνει το νέο, όλες αυτές που βλέπεις σήμερα,
τις "ανέβασα από το παλιό (!)"

και πρέπει
να τους πάρω παλι να μου πουν ΠΩΣ να τις μεταφέρω στο... "παλιό"!!! για να κάνω την ανάρτηση που θέλω!!!!!!!!!!
...κι όσο ακούω εκείνη την προφορά τους, τρελαίνομαι...
Ινδία, κούκλα μου,... Ινδία!!!
αυτοί δουλεύουν 24ωρο...
Αν ξέρεις, γράψε μου!
Φιλάκια σε όλους,
Υιώτα

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!
Είναι καιρός τώρα που δεν είμαι πια blogger.(Πάνω από ένα χρόνο).Δεν έφυγα επειδή αυτή ήταν η επιθυμία μου, αλλά γιατί μου το επέβαλαν λόγοι...οικονομικοί.(Σπάνια πια μπορώ να έχω πρόσβαση στο διαδίκτυο). Μου λείπει πολύ όμως, και όποτε μπορώ να έχω ίντερνετ το πρώτο που κάνω είναι να περιπλανιέμαι στα στέκια τα παλιά και αγαπημένα.Στα σοκάκια της μπλογκογειτονιάς. Σε μια από αυτές τις περιπλανήσεις μου ανακάλυψα το δικό σου μπλογκ. Λυπάμαι πολύ Γιώτα που δε σε είχα ανακαλύψει όταν ήμουν ακόμα εδώ. Είμαι σίγουρη ότι είχαμε πολλά κοινά να μοιραστούμε.
Κι αν σου γράφω τώρα είναι γιατί θέλω να σ'ευχαριστήσω.
Να σ'έυχαριστήσω γιατί οι αναρτήσεις σου με χαλαρώνουν, από τα τόσα προβλήματα, αλλά και γιατί με κάνουν να ονειρεύομαι. 'Ενα "σπορ" που πια δύσκολα μπορώ να κάνω: Να ονειρευτώ!
Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΩΤΑ!

"Περιπλανώμενη ονειροπόλα"

Αστοριανή είπε...

... μ΄έκανες να μελαγχολήσω για λίγο,

νέα φίλη,
"ονειροπόλα"!

Τ΄όνειρο, είναι...δωρεάν, μάλλον δώρο που μπορεί να το έχει ο καθένας, με τον τρόπο του βέβαια...
Η εκπλήρωση του ονείρου
δεν είναι για όλους...
Τυχεροί όσοι τα...καταφέρνουν.
Με τα λόγια σου,
με προβλημάτησες, όμως.
Είμαι τυχερή που έχω κομπιούτερ και ...ιστοσελίδα, ή διότι επικοινωνώ μαζί σου... μάλλον μαζί σας.
Πιστεύω ότι εγώ πρώτη πρέπει να σ΄ευχαριστήσω. Απόψεις, και συναισθήματα όπως αυτά, γλυκαίνουν κάποιες άλλες στιγμές ή περιπτώσεις.
Δέξου τις δικές μου ευχαριστίες, λοιπόν, και
πες μου ότι τις δέχτηκες.
Σ΄επομένη ανάρτηση, θα σου χαρίσω ένα λουλούδι, πες μου περίπου πότε, για να το δεις!!!
Το αξίζεις, αντί για χειραψία...

Να έρχεσαι, αμφίδρομα, και θα τα λέμε...
Να είσαι καλά,
Υιώτα
αστοριανή,
Νέα Υόρκη